Day 5 .
Daily Report: Noveno A
INGLÉS
CAMBRIDGE:
·
ALEXANDER
MÁRQUEZ: Today we picked up the must-do
essay and discussed the patterns to have an excellent writing on the FCE. Moreover, were anylized the adverbs of
degree, verb tense and categorization of adjectives.
·
RONALD NIÑO: Socializing and
community class unit 5, past simple and continuous, writing activity, HOMEWORK: To bring the writing done.
·
CHRISTIAN
MALDONADO: We started to write the abstract for the biology project by revising
the 5 w´s technique. Next day 1 the
teacher is going to collect all homework corresponding to Unit 5 of the
student´s book.
ESPAÑOL: En la clase de hoy se
realizó el T.P de la guía de "Lectura crítica". Mañana,
también deben de traer el libro de plan lector "El almohadón de
plumas"
EDU.FISICA: El día de hoy se inició la clase con calentamiento
dirigido por dos alumnos, se reforzó con actividad de la profesora, posterior a
esto se fundamentó la conducción de balón terminando con remate al arco y
finalizamos con juego dirigido.
FRANCÉS: Présentation de
l’activité prévue pour le mois de juillet 2017 : « Défilé de mode sur
l’œuvre de Jules Verne ». Introduction du sujet : diaporama
sur Jules Verne et son œuvre. Composition des groupes de travail. DEVOIRS POUR LUNDI 8 MAI 2017 :
Interrogation écrite sur le diaporama
(Jules Verne et son œuvre).
SOCIALES: El día de
hoy se asignó temas de exposición para el próximo día 5.
Thank you
High school teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario