miércoles, 3 de mayo de 2017

Day 5 .
Daily Report: Noveno A
INGLÉS CAMBRIDGE:
·         ALEXANDER MÁRQUEZ:  Today we picked up the must-do essay and discussed the patterns to have an excellent writing on the FCE.  Moreover, were anylized the adverbs of degree, verb tense and categorization of adjectives.
·         RONALD NIÑO: Socializing and community class unit 5, past simple and continuous, writing activity, HOMEWORK: To bring the writing done.
·         CHRISTIAN MALDONADO: We started to write the abstract for the biology project by revising the 5 w´s technique. Next day 1 the teacher is going to collect all homework corresponding to Unit 5 of the student´s book.
ESPAÑOL: En la clase de hoy se realizó el T.P de la guía de "Lectura crítica". Mañana, también deben de traer el libro de plan lector "El almohadón de plumas"
EDU.FISICA: El día de hoy se inició la clase con calentamiento dirigido por dos alumnos, se reforzó con actividad de la profesora, posterior a esto se fundamentó la conducción de balón terminando con remate al arco y finalizamos con juego dirigido.
FRANCÉS: Présentation de l’activité prévue pour le mois de juillet 2017 : « Défilé de mode sur l’œuvre de Jules Verne ». Introduction du sujet : diaporama sur Jules Verne et son œuvre. Composition des groupes de travail. DEVOIRS POUR LUNDI 8 MAI 2017 : Interrogation écrite sur le diaporama (Jules Verne et son œuvre).
SOCIALES: El día de hoy se asignó temas de exposición para el próximo día 5.
Thank you

High school teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario